Reklama ve vyhledávačích (PPC)

Tvoříme nové a originální aplikace na českém trhu.

Prozkoumejte naše produkty a poznejte sami, v čem je naše unikátní výhoda.

Poměr cena/výkon

V PPC kampaních platíte pouze za přivedeného návštěvníka. A to za takového, který momentálně sám od sebe vyhledává informace o Vašich službách (produktech). Pokud zvolíte libovolný jiný reklamní kanál, platíte za zákazníka v jeho dřívější fázi nákupního procesu, což je obvykle mnohem dražší. Zaměřte se tedy pouze na ty, kteří mají největší tendenci nakupovat.

Zacílit můžete naprosto přesně

Dokonce se dá říci, že přesněji ani zacílit nemůžete. Vyberte si města, kraje, regiony, státy… Vyberte si věk uživatelů, jejich pohlaví, zájmy. A spusťte reklamu pouze vybraným uživatelům. Efektivita profesionálně vedených kampaní pak exponencionálně roste. Nechte si od nás poradit zdarma.

Provádějte velmi rychlé změny

Nastavení a spuštění kampaně zabere pouze několik hodin (maximálně dnů). Vždy máte tedy čas reagovat na nové podněty, vyhodnocovat, případně měnit aktuální kampaň tak, aby poskytovala vždy ty nejlepší výsledky.

Došel Vám na sklad ojedinělý sortiment? Potřebujete aktuálně dát vědět lidem o Vaší nové službě? PPC je pro Vás jasnou volbou.

Vyhodnocujte na korunu přesně

Mějte vždy a s naprostou přesností přehled o tom, kolik Vás kampaň stojí. Kdo u Vás skutečně nakoupil a přišel přes kampaň, zda se Vám kampaň vyplácí, nebo naopak jste v mínusu a potřebujete ji upravit. Našim klientům reportujeme na týdenní bázi.

Kde byste měli inzerovat?

Zde záleží především na složení Vašeho cílového publika zákazníků. Všeobecně řečeno je v české inzerci doporučeno inzerovat jak na Google.cz, tak na Seznam.cz. Ovšem každá kampaň nese jiné rozpoložení nákladů, jiné marketingové kanály, jiné zacílení. Nechte si od nás udělat Marketingovou a obchodní strategii a mějte jistotu, že se nebudete mýlit.