Marketingová a obchodní strategie

Tvoříme originální aplikace na českém trhu.

Prozkoumejte naše produkty a poznejte sami, v čem je naše unikátní výhoda.

Proč realizovat marketingovou strategii?

Už jste také objevili sílu on-line marketingu? Jeho přesnou měřitelnost, náklady pod kontrolou, platby pouze za přivedené návštěvníky, … Ale přesto Vám přijde, že se vložené investice nevrací? Pravděpodobně postrádáte dobře stanovenou marketingovou a obchodní strategii. Ano, tu záležitost, kterou každý nerad slyší (koná), ale ona je tak moc důležitá…

Sílu stanovení marketingové strategie pozná každý, kdo již někdy zkoušel na internetu inzerovat. Na začátku si každý řekne: „Proč bych měl stanovovat nějakou strategii? Ozkouším si to sám a uvidím, jak to bude fungovat.“. Většinou spolupracujeme právě s klienty, kteří již nějakou vlastní zkušenost mají, ale reklama na internetu jim prostě nefunguje. A musíme přiznat, že z 90 procent je to tím, že nemají stanovenou dobrou marketingovou a obchodní strategii. A to je to první, co řešíme.

Co se vlastně řeší a jak mi to může pomoci?

Stanovení vhodné marketingové strategie je mnohonásobně důležitější, než samotné nastavení a zprovoznění reklam. Je třeba hluboce pochopit fungování daného byznysu, analyzovat chování konkurence v on-line prostředí, pochopit, co vlastně chceme zákazníkům říci. V čem je právě Vaše firma lepší, než ostatní a zároveň stanovit nejdůležitější benefity Vašich produktů (služeb), které aktuálně zákazníky zajímají (chtějí je v reklamě vidět).

Poté se provádí hloubková studie konkurenčního chování ve Vašem odvětví na internetu. Není třeba investovat velké peníze do toho, co již konkurence ovládla. Naopak, cílem je najít prostor, který není na inzerci drahý, ale jeví se jako velmi efektivní. Z tohoto dokumentu se nakonec připravuje dokument, který vymezuje cíle, náklady a reálný efekt, který bude z kampaně kontrolován.